Voor de ontwerptool hebben we een aparte help-pagina gemaakt, klik hier om de pagina te bekijken.
Tijdens het afronden van de bestelling maak je een keuze uit de beschikbare bezorgdatums. Om de bestelling op de gekozen datum te bezorgen zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten. Hieronder zie je het percentage pakketten dat op de gekozen datum wordt aangeboden. Dit is zonder eventuele vertragingen in het productieproces. Betrouwbaarheid van de bezorgdiensten: DHL: 95%, PostNL: 96%, Onbezorgd: 99%. Je kunt per bestelling de geplande leverdatum bekijken via jouw account, klik hier om naar jouw besteloverzicht te gaan.
Al onze spandoeken worden gedrukt op Banner 510 gr/m² PVC doek, dit materiaal kan zowel binnen en buiten voor langere periodes worden gebruikt. Het materiaal is gecertificeerd met een B1-certificaat (DIN 4102-B1) wat inhoudt dat het materiaal brandvertragend is.
Jouw spandoek wordt opgerold en verstuurd in een kartonnen verpakking. Spandoeken die groter dan 500 x 500 cm zijn worden opgevouwen verstuurd.
Ja hoor! Je kunt je drukbestand als PDF ook plaatsen in de ontwerptool. Houd bij het opmaken rekening met 1 cm afloop aan alle zijden van het doek.
Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling! Het retourneren van een artikel op maat of met eigen print is helaas niet mogelijk.
Onze spandoeken worden omgezoomd en voorzien van ringen om de +/- 30 cm.
Er zijn verschillende mogelijkheden om je spandoek op te hangen. Je kunt dit doen met touwen, speciale spinhaken of bijvoorbeeld met tie-wraps. Het is afhankelijk van de situatie wat voor jou de beste manier is om het spandoek op te hangen. Als je hierover advies wilt kun je even contact met ons opnemen.
Ja, spandoeken kunnen in ieder formaat worden geleverd, als je op zoek bent naar een specifiek formaat wat in niet onze website staat, neem dan even contact met ons op zodat we hiervoor een offerte op maat kunnen maken.
Vanaf het moment dat jouw bestelling de status "in productie" heeft, kun je jouw bestelling helaas niet meer annuleren.
Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen.
Bestel je een grote hoeveelheid spandoeken in 1 bestelling? Dan krijg je hiervoor een extra voordelige prijs. Deze korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
Wat vervelend dat je een klacht hebt! We lossen dit graag samen met jou op. Stuur ons bij voorkeur een e-mail met een duidelijke omschrijving van de klacht, en wanneer mogelijk inclusief duidelijke foto's van het probleem.
Dat kan! Zolang jouw order nog niet klaar staat voor verzending, kun je het bezorgadres wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op zodat wij deze wijziging voor je door kunnen voeren. Als je bestelling al wel klaar staat is het helaas niet meer mogelijk om je bezorgadres te wijzigen.
Ja, de meeste spandoeken in ons assortiment kunnen de volgende dag worden geleverd, wanneer je vóór 21.30 uur de bestelling hebt geplaatst. Voor deze service betaal je een spoedtoeslag, de hoogte van deze toeslag zie je terug in de winkelwagen.
Iedere bezorgdienst regelt dit op een andere manier:
PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.
DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
Onbezorgd: Ook de chauffeur van Onbezorgd probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.
Volg de bestelling (track and trace) voor de laatste status, want het kan zijn dat de chauffeur vertraagd is. Heb je gekozen voor Onbezorgd en heb je nog niets ontvangen? Neem dan spoedig contact op met onze klantenservice. Is de zending vertraagd bij PostNL of DHL? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag aangeboden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het berekenen van de verzendkosten is simpel. Plaats de gewenste producten in je winkelwagen, kies je bezorgadres en je ziet dan een overzicht van de mogelijke bezorgdata- en methodes.
Daar doen we ons uiterste best voor! Toch blijven we afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan voorkomen dat je pakketje door bijvoorbeeld drukte bij bezorgdiensten toch iets later geleverd wordt. De betrouwbaarheid verschilt per bezorgdienst. Onder betrouwbaarheid verstaan we: het leveren van je pakketten op de gekozen datum. Er is geen rekening gehouden met eventuele vertraging in het productieproces.
Het kan voorkomen dat een van de bezorgdiensten niet beschikbaar is. Dit kan komen door:
1. De bezorgdienst kan niet bezorgen op het door jou gekozen adres.
2. Je bestelt tussen 16:30 en 21:30 uur. Voor spoedleveringen kun je dan alleen kiezen voor Onbezorgd.
3. Je hebt gekozen voor een spoedlevering van één dag. Niet alle bezorgdiensten zijn dan beschikbaar.
4. Jouw pakket is te groot voor de bezorgdienst.
5. Je hebt gekozen voor een zaterdaglevering, niet alle bezorgdiensten leveren op zaterdag.
Een vertraging is altijd vervelend, sorry daar voor. Check de actuele verzendstatus van je bestelling via track & trace. Zie je dat jouw zending van PostNL of DHL is vertraagd? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Moet je langer dan twee werkdagen wachten of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn er voor je!
Je kunt jouw bestelling betalen met iDeal.
Je ontvangt de factuur per e-mail nadat je bestelling is verzonden. Je kunt ook altijd je factuur downloaden op de bestelpagina in jouw account.
Neem hiervoor contact met ons op per e-mail. Dan passen we dit voor je aan.
Check eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven, is dat niet het geval? Dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Jouw ontwerpen worden altijd opgeslagen in jouw account, dus ze zijn niet verloren! Is het geld wel van je rekening afgeschreven en is er toch is misgegaan? Neem dan even contact met ons op, zodat we dit voor je kunnen oplossen.
Onze bedrijfsgegevens zijn:
Adres:
De Drukwerk Specialist
Meijboomstraat 28
7631 HK Ootmarsum
Als je je account wilt verwijderen, kunnen wij dit voor je doen. Stuur ons even een mail vanaf het emailadres waarmee jij je hebt geregistreerd.
Dat kan zeker! Voor het wijzigen van je gegevens kun je even contact met ons opnemen, stuur ons even een mail met de gegevens die je wilt wijzigen, zodat wij dit voor je kunnen aanpassen.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Je kunt ons natuurlijk altijd een e-mail sturen. We proberen deze z.s.m. te beantwoorden.